Kayısı Çekirdeği Yağı Neye Yarar? Cilde Faydaları Nelerdir?

Kayısı Çekirdeği Yağı Neye Yarar? Cilde Faydaları Nelerdir? Kayısı çekirdeği yağının cilde faydaları nedir? Kayısı çekirdeği yağı ile cilt bakımı… Güzellik için kayısı çekirdeği yağı…

Kayısı Çekirdeği yağı nasıl elde edilir?

Kayısı çekirdeği yağı, kayısı çekirdeklerinin soğuk preslenmesi ile elde edilmektedir. Oleik (omega-3) ve linoleik (omega 6) yağ asitlerince zengindir. Kayısı çekirdeği yağı kuru ve yaşlanmış ciltlerde, göz çevresinin nemlendirilmesi amacıyla pek çok kozmetik ürünün içeriğinde yer almaktadır. Kayısı çekirdeği yağı tarihte tümör gelişmesini durdurmada kullanılmıştır. İngilterede 1600lü yıllarda tümör ve ülser tedavisinde uygulanmış, arap doktorlar tarafından hemoroid, kulak ağrısı gibi durumlarda kullanmışlardır. Aromaterapide en önemli taşıyıcı yağlardan biridir.Kayısı çekirdeği yağı cildi gençleştiriyor.

Kayısı Çekirdeği Yağı hangi ciltlere uygundur?

Kayısı çekirdeği yağı tüm ciltlere uygun doğal bir üründür.


Kayısı Çekirdeği Yağı neye Yarar? Kayısı çekirdeği yağının cilde faydaları nelerdir?

Kayısı çekirdeği yağı özellikle ileriki yaşlarda ortaya çıkan kırışıklıkları azaltıyor.

Kayısı çekirdeği yağı yoğun miktarda A vitamini içerdiğinden cildi nemlendirip, doğal bir canlılık ve parlaklık vererek, akneleri temizliyor.

Kayısı yağı aynı zamanda kalsiyum, magnezyum, karotin ve betakaroten maddelerini içeriyor.

Kayısı çekirdeği yağı cildin daha genç görünmesini sağlar.

kayısı çekirdeği yağı, kayısı çekirdeği yağının faydaları, kayısı çekirdeği yağı faydaları, kayısı çekirdeği yağı ne işe yarar, kayısı yağının cilde faydaları, kayısı çekirdeği yağı neye iyi gelir, kayısı çekirdeği yağıNIN CİLDE FAYDALARI, kayısı yağı ne işe yarar, kay?s? ?ekirde?inin faydalar?, kayısı yağının faydaları

» Bayram Tatlıları (Bayram için kolay Tatlı Tarifleri)



etiketler:
11 Mart 2009 61.897 okunma 89 defa yorumlanmış

89 yorum yapılmış »


  • ülkü karcı demiş ki:

    Bende yeni kullanmaya başladım ama benim yüzüm çok kuruydu faydasını gördüm şimdi daha güzel görünüyo tavsiye ederim ..


  • yeliz demiş ki:

    göz altındaki morluklara iyi gelir mi?


  • Anonim demiş ki:

    kaysı çekirdeği yağını iki haftadır kullanıyorum ama henüz bi değişim görmedim göz altımda çizgiler var


  • mehmet fatih çiftçi demiş ki:

    ben cilt tipim kuru olduğundan dolayı sürekli çatlıyodu 10 tane kadar krem denedim hiç biri yaramadı hatta daha kötüyaptı cildimi en son geçenlerde bir alışveriş merkezinde stanta cilt için
    doğal ürünler satan bi bayanla konuştum oda bana kayısı çekirdeği yağını önerdi iki gün kullandım üçüncü gün yüzümün tertemiz ve nemlendiğini gördüm kessinlikle doğrudur kuru cilt tipiolanlar mutlaka denesin


  • ebru demiş ki:

    arkadaşlar size önerebileceğim badem yağı susam yağı ve rezene yağını kullnın.ben hergün yarım saat arayla 3 nü sürüyorum.inanın yüzüm bebek yüzü gibi nemlendi ayrıcada defne tohumu yağı ciltteki lekeleri götürüyo


  • aynur gunaydın demiş ki:

    kayısı çekırdeği yağının yuzde yuz doğalını bulsak sabah akşam yuzumuze sursek emınım ıyı gelırde aldıklarımızn doğallığından emın olamıyorum


  • munevver demiş ki:

    73 yaşındayım kayısı yağını kullana bilirmiyi faydası olrmu


  • can demiş ki:

    ben yeni aldım kullanacam


  • büşbüş demiş ki:

    bende kullanıyorum çok güzel bence herkez kullanmalı gereksiz yorumlara inanmayın


  • ayşe demiş ki:

    kayısı çekirdeği yağını her gece yatmadan önce yüzüme sürsem zararı olurmu veya kaç günde 1 sürmem gerekiyor


  • ayça demiş ki:

    kayısı çekirdeği ve buğday yağı karışımını kullanıyorum ve oldukça memnunum.arkadaşlar benim önerim yağları dikkatli kullanın ve mutlaka bilgili kişilerden yardım alın.evet yağlar doğal ama zararlı olabiliyorlar.örneğin bazı yağların(biberiye,çam terebentin gibi) direk cilde yada saça uygulanması zararlı mutlaka uygun yağlarla karışım yapılarak kullanılmalı…


  • zahide demiş ki:

    96 yaşındayım evlatlarım banada bi faydası olurmu acep bi cevap verin


  • esra demiş ki:

    bende yeni kullanacam faydasını görsem çok sevinirim


  • güL demiş ki:

    ne kadar süre yüzümüzde durcak nası kuLLanıcaz :S


  • sahra demiş ki:

    arkadaşlar çok uzun zamandan beri kullanmaktayım ve çok memnunum.Cildim eskisine nazaran daha canlı,daha parlak ,daha yumusakartıkesinlikle siyah noktalarım yok mükemmel bir kadife yumuşaklığı veriyor cilde o yüzden bütün bayanların kullanmasını tavsiye ediyorum.Erkekleri boşverin onlar yaşlansınlar:))))))))))


  • sevim demiş ki:

    ilk defa kulanıyorum umarım güzell bir sonuç alırımm inşşş


  • ozlem demiş ki:

    gerçekten iyi geiyomu kayısı çekirdihi yahı kullanacam bilemiyorum kullanan yazsın ltffaydaslarını


  • ramazan demiş ki:

    Slm benim cildimaşırı yağlanıyor ve bende kayısı çekirdeği yağı kullanmaya başlıycam acaba iyi gelirmi ve akneleri temizlermi? cvp veren olursa sevinirim.


  • çiğdem demiş ki:

    ben de bu kayısı çekirdeği maskesini kullanıyorum yüzüm aşırı miktarda döktü her yanı kırmızı büyük sivilcelerle doldu. galiba birinci etki deri altındaki yağı dışa vurması. ne kadar zaman sürer bu halinin geçmesi


  • Ayse demiş ki:

    Bende kullanıyorum Malatyadan doğalını aldım .. Gayet memnunum


  • aysel demiş ki:

    ben yeni başladım sabununla beraber harika bir ürün ben ve eşim kullanıyoruz.tavsiye eden firmaya teşekkür ederim.


  • Sıla. demiş ki:

    Ben de kullanıyorum gerçekten iyi geliyor ama benim yüzmü kuruttu kepek kepek oluyor ne yapabilirim?


  • buse demiş ki:

    cevap ne zaman alırım


  • söngül demiş ki:

    ben songül 2 gün oldu kulanıyom ama yüzümde lekeler var ne sürmem gerekiyor yardımcı olun bilenler


  • fırat demiş ki:

    Arkadaslar bu yagın faydasın gerçektan fayda ediyorum kırşıları götürüyorlarmı


  • m&g demiş ki:

    Slm arkadaşlar buradaki yorumları okudum ve buradaki söylenen ve uygulanan yöntemlerden daha başka şeylerede yarıyor bu kayısı çekirdeği yağı.Mesela benim bir arkadaşım kullanmış cilt için tabi göz ve kirpik kaş çevresinede uyguladığı için kaşları ve kirpikleri uzamış bu demek oluyoki sadece cildi besleyip nemlendirmek ve kırışıklıkları gidermekle kalmaksızın kaş ve kirpik uzatmak isteyenlerede duyrulur tşkler………….


  • esra demiş ki:

    merhabalar,
    karma bir cilde sahibim,ben gül suyuyla karıştırarak sabah akşam yüzümü siliyorum çok memnunum


  • hayri demiş ki:

    en önemli iş bol su içmek özellikle gece alışkanlık haline getirin yaşım 43
    cildi gerginleştirip göz altı morluklarını yok ediyor bunu ben denedim inanın büzülen deriyi bile sıkılaştırdığını gördüm ama kremi beslediğinden herhalde daha çok sarkma oluyor gece yatmadan önce cildinizi sabunla veya cildi kurutmucak sevamedin temizleyici sabununu kullanıyorum on numara ve gece yatmadan önce burnunuzdan itibaren kulakkesimine doğru yuzunuzu masaj yapın 5 dakika sonra kayısı yağıyla ovun sabah kalkınca şasırmassanız bende size bir şey demiyorum özellikle göz altı morlukları şişkinlikler yok oluyor


  • burçinn demiş ki:

    gerçekten kullanmaya başladığım ilk günden itibaren ldimde değişme oldu aten yumusaık yapıyor e gençleştitiyor.


  • bengül demiş ki:

    evet arkadaşlar ben en marka kremleri bile kullandım yıllarca . ve göz çevremdeki kırışıklıkları asla gideremedim. sonunda doğal ürünleri deneyeyim dedim. ve kayısı çekirdeği yağına başladım. ama önce zeytinyağlı sabunla yıkayıp, ardından yatmadan önce bu yağı sürüyorum. inanın kırışıklıklarım büyük ölçüde azaldı ve asla başka bir ürün denemek istemiyorum. bu yağa güveniyorum. deneyin ve görün.:))


  • meral demiş ki:

    Ben yaklaşık 8 aydır kullanıyorum,anlatarak faydasını ifade edemem.Bariz değişiklikler; cildimdeki güneş lekelerim tamamen yok oldu,41 yaşındayım ve yaşımı söylediğimde herkes şaşırıyor çünkü en fazla 35 gösteriyormuşum.Cildim canlandı yüzümde ışıltı oluştu.Sigara kullanmama rağmen cildim pırıl pırıl.Bence her bayan kozmetik ürünlerden vazgeçerek doğal ürünlerde sağlık aramalı benbiraz geç kaldım çoooook paralar döktükten sonra doğal ürünlerle tanıştım.Şişesi enfzla 7 tl ve 1sene gidiyor.


  • Anonim demiş ki:

    mükemmel bir yağ kaysı yağı bir aydır kullanıyorum kırk sekiz yaşındayım cildimdeki kırışıklar az kaldı göz altı sarkmalarına cok iyi geldi herkese tavsi ederim


  • arzu demiş ki:

    ben yeni aldım lütfen kullananlar nasıl kullancağımı yazarsa sevinirim şimdiden çok tşklerr


  • neslihan demiş ki:

    arkadaşlar tüğlenme problemiyle karşılaştınız mı? kremi yapıyormuş öyle yazıyon peki yağıda yapıyormu acaba…


  • kadiş demiş ki:

    karma bir cildim var,yüzümdeki kuruluktan dolayı gece yatmadan önce sürdüm fakat sabah kalkınca yine kuruydu yani hiçbirşey farketmedi


  • ilknur koç demiş ki:

    Arkadaşlar piyasada satılan yağların bir çoğu esans katılarak üretiliyor normalde bu yağların soğuk press le çekirdeklerden çıkarılması gerekiyor ben kayısı ürünlerinin en doğalını kullanıyorum.buradan yazamıyorum ama dogaci@hotmail.com adresine mail atarsanız size ürünü uygun fiyatla nereden alabileceğinizi bildiririm


  • ebru demiş ki:

    bn yeni lulanmaya başlıyacagım


  • hülya demiş ki:

    slm arkadaşlar bende yeni başladım kayısı çekirdeği yağına yalnız ben kil ile karıştırarak kullanıyorum kik yemek kaşığı kile üç damla kayısı çekirdeği yağı ile zeytinyağı iki damla karıştırarak kullanıyorum acaba kaç günde bir kullanılması gerekiyo ve sivilce lekeelerini geçirirmi bilgisi olan yazsın..


  • ayşe demiş ki:

    çok memnunum süper


  • eren demiş ki:

    40 yasındayım sistemik lupus hastasıyım burnumda ve yanaklarımda güneş yanıgı gibi yaralarım var hiçbir krem kullanamıyorım kokulara karsı alerjim var hiçbir ilaç kullanamıyorum bu yüzden ozon yagı aldım bugun faydasını görürsem yazarım veya faydasını gören yazsın


  • Anonim demiş ki:

    ben nevin bende kayısı çekirdek yağı kullanıyorum 20 gündür bir fark parlaklık kırışıklıga iyi geliyormu bilemiyorum ama açıyor gibi kaçgün kullanılıyor bilen varsa yazsın hergünmü sürülüyor


  • tülay demiş ki:

    ninecim senin iş bitmiş napacan bu saaten sonra


  • süleyman demiş ki:

    kaysı çekirdeği sabunuyla saçlarını yıkayan varmı acaba ? yıkayan varsa lütfen paylaşsın.


  • esin demiş ki:

    slm ben 24 yaşındaym cildimle şuan için bir problemim yok fakat ileriki yaşlarda olmaması için aktara gittim ve bana cilt bakımım için kayısı çekirdeği yağını önerdi bende aldım fakat henüz kullanmdım. arkadaşlar sizce kullanmamda bir sakınca olurmu? yoksa ilerki yaşlar için gerçekten kullanmalımıyım?


  • duygu demiş ki:

    ben 1 yılı aşkın kullandım ve cildim çok pürüzsüz oldu herkez fondoten yada kapatıcı kullandığımı soruyorlardı sonra o pahalı çılt kremlerini aldım sebebini hala bilmiyorum şuanda çildim sivilce dolu önce kremin cildime verdiği ilk tepki dedim ama düzelmedi boşu boşuna 6 aydır o kremleri kullanıyorum.bugün kendime kayısı çekirdeği yağı aldım en kısa sürede etkisini göreceğimi biliyorum.yaşayan biri olarak sakın o kremlere güvenmeyin diye bir tavsiyede bulunmak istiyorum ben çok pişmanım


  • ferda demiş ki:

    arkadaslar ben yeni kullanıcam gercek faydası varmı bilen varsa yazsın lütfen basaka seylerde iyi geliomu


  • Bşk (22) demiş ki:

    Arkadaşlar benim cilt bakımcı dediki hergün yatmadan önce kayısı yağını sür sabah kalktıgında yıka en geç 6. haftada cildinin yağ dengesi normale dönücek, çünkü ben yağlı bir cilde sahibim. Henüz daha yeni başladım ama sivilcelerim ve siyah noktalarım azaldı gibi. Ben Awe’den aldım 23 Tl ye (15 ml). Diğer ucuz markalar başka yağlarla seyreltiyorlar onlarıda aldım direk çöpe attım :)


  • güneş demiş ki:

    ben şu anda kulanıyorum inşalah faydasını görürüm


  • aysu demiş ki:

    arkadaslar ben size bi maske formülü werim..düzenli we sabrederek uygularsanız eminm cok memnun kalcaksınız. beyaz kil,saf gülsuyu,kayısı cekirdeği yagı we bugday yagı.. haftada 2 kere yapsanız yeterli.aknelerinz de gidecek.hepsni aktarlardan temin ederblrsinz.fiyatları da cok uygun..


  • ezgi demiş ki:

    harika ben kullanalı 2 hafta olcak çok iyi geldi sivilceler gitti izleride kalmadı cildim yağlı olduğu için haftada bir defa sürüyorum 2.sürüşüm çok iyi geldi tavsiye ederim :)


  • Anonim demiş ki:

    FİYATI NE KADAR ACABA BİLEN VARMI


  • NALAN demiş ki:

    KAYISIYI CİLDİME SÜRSEM AYNI ETKİ OLURMU ACABA


  • Name demiş ki:

    ben bayırgül 99 yaşındayım bu yağı sürdüm aynı ancilinaaa kızım gibi oldum tavsiye ederim arkadaşlar memelerime de sürdüm gergin gergimn daşş gibi oldu


  • Nameçiğdem demiş ki:

    bende yeni aldım ilk defa sürdüm nasıl olcak bilmiyorum inş iyi gelir


  • necdet demiş ki:

    kesin olur münevver hanım.


  • necdet demiş ki:

    ben 5 tl ye aldım.


  • Nameaktar demiş ki:

    üzüm çekirdeğiile kombineli kullanın
    içeriğinde antioksidanlar sayesinde yaşlanma ve yıpranmalara karşı çook etkili olur ayriyeten kayısıçekirdeği hertür cilt tipi için ideal bir nemlendiricidir


  • yagmur demiş ki:

    avrupada masterini yapmis ve estetik salonu acmis bir cilt doktoru olarak size tavsiyem,,kaysi yagini yanliz basina kullanmamaniz,,cünki cilde nem kazandirir ama kirisiklara yanliz basina faydali olmaz..lütfen bunu deneyiniz,,karma ve yagli ciltler de kulana bilir,,özellikle kuru cildi olanlar mutlaka,,1 kasik kaysi yagi,,1kasik gül yagi,,1 kasik ardic,ve bugday tohumu yagi karistirilir,,temiz cilte hergün 1 defa yatmadan önce cilti ovarak 2 veya 3 damla olmak sartiyla kulanilir en az 2 hafta denenmeli,,yan etkisi yoktur ama faydalari coktur vitamin A ve B zenginligine sahiptir..(bunu serum niyetine cildinize kulanin) ve baska krem kulanmayiniz cilde fazla gelir gözenekleri tikaya bilir


  • feyza demiş ki:

    bende bir haftadır kullanıyorum.cildim daha parlak ve çok yumuşak kesinlikle denemelisiniz..


  • İPEK demiş ki:

    hergün yatmadan 2 saat önce ıslatılmış pamuğun üzerine 2 damla damlatıp kullanırsanısız faydasını görürsünüz. fakat bunu sürüp kesinlikle güneşe çıkmayın leke yapar.


  • esra demiş ki:

    saça nasıl uygulanıyor acaba


  • elif demiş ki:

    arkadaşlar bu ürünü büyük baharatçılarda bulabilirsiniz doğal bir yağdan kimseye zarar gelmez.


  • kafası karışmış kişi demiş ki:

    öyle değişik yorumlar varki ben kendi cildime ne uygulayacağımı bilemiyorum herkes birinin yanına birşey eklemiş bunun hangisi doğru en doğrusunu bilen varmı varsa bekliyorum bu arada yaşım 49 kuru ciltliyim


  • bilmioyurm demiş ki:

    yüzüm yaglı henüz 16 yasındayım ne kullanabilirim sivilceler var .? lütfen cevap verin


  • esra demiş ki:

    meral hanım kayısı yağı mı aldınız yoksa kayısı çekirdeği yağımı? benimde güneş lekelerim varda kullanmak istiyorum..


  • sarıgül demiş ki:

    ben 2 aya yakındır kayısıçekirdeği yağını kirpiklerime sürüyorum.uzatır diye biliyordum çünkü….biraz uzattı gibi ama kimsede “aaa kirpiklerin ne kadar uzun”demediğine göre çok farketmedi..bu arada benim yüzüm karma ve göz altımda iğne ucu kadar yağ bezeleri oluşturdu bu yağ…belki bana etkileri bunlardır.ben bunları gözlemledim ..


  • meliss demiş ki:

    Ben kayisi cekirdegi yagini, bugday yagi ve portakal yagiyla karistirip her aksam yatmadan sürüyorum yüzüme. Daha ilk günden farketti inanir misiniz sabah aynaya baktigimda yüzüm daha parlak ve daha gergindi. ileri zamanda daha iyi etkileri olacagina inaniyorum ilk günden böyleyse. sarigülün dedigi gibi kiprik uzatiyosa sakalda uzatmasin bu güzelleselim derken tüylenip maymun olmayalim :S


  • meliss demiş ki:

    Olmaz canim cünkü bu kayisi yagi degil kayisi cekirdegi yagi. kayisi yagi saclar icin kullaniyomus sanirim


  • yeliz demiş ki:

    merhba kayısı portakal yağı kaz ayağı kırışıklarınada iyi geliyormu


  • gökhan demiş ki:

    günde 1 defa kulnsanız yeter akşam yatarken ve hiç bi zararı yoktur ayşe hanım:)


  • yaren demiş ki:

    arkadaşlar bende kayısı çekirdeği yağı ve gül yağını kullanıyorum gül yağını fazla sık kulanmıyorum sadece 15 20 günde bir duştan sonra yüzüme maske yaptınktan sonra gül suyunla gül yağını kullanıyorum tabiki hakiki değil ama aktardan alınan gül yağı kayısı yağınıda haftada 2 yada üç kez kullanıyorum ve bepanten krem kullanıyorum bunların hepsinin faydasını gördüm 28 yasındayım ve yaşımı göstermediğmi söylüyorlar genelde… benim en büyük problemim gözlerimin altıydı devamlı siş ve mordu ve kullanmadığım krem kalmmıştı göz kremleri için verdiğim paranın hesabı yok göz roll on dan tutun ne isterseniz kullandım simdi en son alış veriş yaptığım aktarda bir satıcıyla karşılaşım göz altları için göz altı roll on satıyolardı pazarlamacı firmaydı yani aldım ve memnun kaldım ilk müşteri bendim hatta… atvsiye ederim sizlerede biraz pahalı ama deger… eger isteseniz markasını verebilirim içinde bitkisel yag karısımı var…


  • ozlem demiş ki:

    adını verebilirmisin yaren bu göz altı yağının


  • Anonim demiş ki:

    benımde cildim yaglı acaba kullansam yararlı degilde zararlı olma olasılıgı daha yüksek olabilir mi bir bilginiz varmı acaba


  • Anonim demiş ki:

    daha gençsin böyle şeyleri kafaya takma


  • Anonim demiş ki:

    evet aynen öyle


  • derya demiş ki:

    canım göze yakın bölglerde özel kremleri hariç hiç bir ürünü kullanmamanızı tavsiye ediyorum. göz bölgesi oldukça hassas ve tehlikeli bir bölgedir. aman dikkat gözellik uğruna kör olmayalım. doktora danışmadan göz yakınlarına hiç bir şey sürmeyelim…


  • busra demiş ki:

    bende kayisi cekirdegi yagi yeni aldim goz alyi morluklari icin kulana bilirmiyim lutfen yardimci olun


  • Anonim demiş ki:

    kayısı cekırdeqı yaqı we susam yaqını kaş we kırpıklere pamuga 3damla damlatıp masaj yaparak uygulayın ınanın faydası oluo ben 1haftadır kullanıorum we kırpıklerımde cok net uzamalar oldu kaş içinde aynı şekılde kasımın bır bölumu dokulmustu gecırdıgım hastalık nedenıyle naparsam yapayım cıkmadı bu yaglar tawsıye edıldı ılk bastakorktum zarar werır dıe az kullandım ama ınanın kaşlarım sıklastı we kalınlasıo kırpıkerımde uzadı rımel surdugumde muthış durdugunu hatta takma sandıklarını soyledı 2 kışı:) kullanmaya dewam edıorum


  • ÜLKÜ DOĞAN demiş ki:

    BENİM SAĞ KAŞIMIN BAŞLANGIÇ NOKTASINI YANLIŞIKLA CIMBIZLA ALMIŞTIM AZCIK BİRŞEY SARIMSAK GETİRTMİŞTİ BADEM YAĞI DA KULLANDIM AMA İNTERNETTE KAYISI ÇEKİRDEĞİ KREMİ Nİ OKUYUNCA O KADAR ÇOK SEVİNDİM Kİ ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM YARİN BELKİ BİR ÜMİT İŞE YARAR


  • nazlı demiş ki:

    1 ay oldu bi faydası olmadı daha benim yüzümde çok fazla güneş lekesi var onlarıda geçirir mi acaba bilen biri cvp yazarsa sevinirim


  • Anonim demiş ki:

    bende kullanıyorum 10 gün oldu lekeler hala duruyor..gece yatmadan önce sürüyorum sabah yıkıyorum hatta bir kac yağla karıstırarak biberiye kayısı cek.limon yağı ve bugday yağı nemlı bir pamuga damlatarak masajla sivilce lekelerim duruyor…:(:(


  • didem demiş ki:

    kayısı çekirdeği yağı göz altında yağ bezesi yapmıyor mu?


  • ralin demiş ki:

    bende kullanmak istiyorum ama roza diye bir ilaç kullanıyorm cildime zararı olurmu?


  • fatma demiş ki:

    bende yeni aldım kullanacam cildimdeki lekeler için umarım geçer 5 tl ye aldım ama güzel bi ürüne benziyor


  • nurcan demiş ki:

    slm arkadaşlar yüzünüzde lekeler varsa her duştan sonra elma sirkesi ile lekelerin üzerini ovun yüzde yüz işe yarıyor tavsiye ederim


  • Meltem demiş ki:

    Arkadaşlar lütfen dalga gecmeyin ya doğru düzgün cevaplar yazın cokmu zor 99 yaşındaki insanın ne işi olur burda dalga gecmeyin ya.


  • sevda demiş ki:

    arkadaşlar bende aldıdam 3 hafta oluyor ilk başlarda faydasını görmedim hatta yüzümde sivilceler çıktı ama bir kaç gün kullandıktan sonra cildimde ciddi derecede değişiklikler oldugunu farkettim eşim bile fark etti şuan hala kullanıyorum cildimde zaten sorunum yoktu sadece gülmekten kaynaklanan ağız kenarımda iki ince çizgi çıktı onlar için kullanıyorum ve gittiler şimdi cildim çok daha parlak ve bebek gibi yaşımda 26 ama herkes 18 gibisin diyo herkese tavsiye ederim bu arada bende 5 liraya aldım be doğal.


  • xaver demiş ki:

    Bide eczaneden bula bilirmiyim ?? Hangisi daha iyi.? Kayisi yagi mi yoksa kayisi cekirdegi yagi? Cevaplarsa iz cok sevinirim.


  • elif demiş ki:

    arkadaşlar ben sabahları yüzümü yıkadıktan hemen sonra gülsuyunu fısfısla yüzmüme sürüyoruyorum %100 doğal gülsuyu sonra nemlendirici kullanıyorum yatmadan öncede yine gülsuyu ve ardından kayısı çekirdeği yağı yine fısfısla elime döküp yüzüme sürüyorum 33 yaşındayım cildim bebek gibi herkese tavsiye ederim geçen yazın başladım kırışık falan hiç yok çok hafif güldüğümde mimik izlerim vardı inanın onlarda koyboldu

Yorum yapmak ister misiniz?!

Lütfen yazı ile ilgili yorumunuzu yazın. Yorumlarınız bizim için önemlidir